Myyntiartikkelit

Julkaisuja on saatavilla Raahen museon toimipisteistä, puheenjohtajalta ja varapuheenjohtajalta. Lähetettäessä lisäämme postikulut.

Raahelaisen korumuotoilija-kultaseppä Päivi Harjuhaahdon suunnittelema sydänkoru, 180 €.

Korua voi tiedustella Kruununmakasiinimuseolta tai Raahe-seurasta.

Samuli Paulaharjun Wanha Raahe, uudistettu painos, 40 €.

Muistatko? – tunnelmia Raahesta, toinen painos, 30 €. Valokuvateos vanhoista Raahe-näkymistä.

Raahen Joulu -lehti tulee myyntiin vuosittain marraskuun lopulla. Saatavilla messuilta, myyntikumppaneilta ja johtokunnan jäseniltä. Myynnissä on myös muutamia aiempien vuosien numeroita. Joululehti kaipaa vuosittain uusia kirjoittajia ja aineistoa: pakinoita, tarinoita, runoja, artikkeleita, muisteluita, valokuvia. Lehti tehdään talkootyönä. Kirjoittajat kutsutaan lehden julkaisutilaisuuteen kahvittelun merkeissä.